ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΛΥΚΟΥΔΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ



Αγαπητοί συμπολίτες

Σε λίγες μέρες οι πολίτες των νησιών μας καλούνται να

αποφασίσουν για την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση των νησιών μας.

Επειδή σε αυτή την εκλογική διαδικασία, ως υποψήφιος βουλευτής των νησιών μας θα μετέχει ο αδελφός μου Χαράλαμπος Λυκούδης.

Επειδή μειοψηφία συμπολιτών και πολιτικών αντιπάλων προσπαθούν να πλήξουν την προσπάθειά του αυτή, επικαλούμενοι «οικογενειοκρατία» αφού εγώ είμαι Αντιδήμαρχος του Δήμου Κεφαλλονιάς.

Επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι ο Χαράλαμπος Λυκούδης έχει την φρεσκάδα, την γνώση, την θέληση, την δύναμη και την ικανότητα να βοηθήσει τα νησιά μας, πολύ περισσότερο από εμένα και από οποιονδήποτε Αντιδήμαρχο.

Επειδή τα νησιά μας έζησαν ήδη τρία χρόνια χωρίς ουσιαστικά να έχουν βουλευτή, χωρίς φωνή στα κέντρα εξουσίας και κανένα τερτίπι ή ψευτοδίλημμα του τύπου «οικογενειοκρατίας» δεν πρέπει να γίνει τροχοπέδη στην πορεία απόκτησης ενός άξιου μαχητή βουλευτή για τα νησιά μας.

Και τέλος, επειδή ποτέ δεν «δέθηκα» με καρέκλες εξουσίας αφού πάντα τις έβλεπα ως θέσεις μάχης και προσφοράς για τον τόπου μου, που τόσο πολύ αγαπάω

Δηλώνω ότι σε περίπτωση εκλογής του αδελφού μου, αυθημερόν θα παραιτηθώ από την θέση του Αντιδημάρχου και του Αναπληρωτή Δημάρχου.

Προτρέπω τους «γνωστούς-αγνώστους» που θα επεξηγήσουν την ανωτέρω δήλωση ως τέχνασμα που δεν θα υλοποιηθεί τελικά, ότι τόσο η οικογένειά μου όσο και εγώ προσωπικά διαθέτουμε ένα μεγάλο περιουσιακό στοιχείο που είναι ο λόγος της τιμής μας.

Με εκτίμηση
Διονύσης Λυκούδης

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ