ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Για 11η συνεχόμενη χρονιά το τουρνουά

«Γ.& Μ. Βεργωτή» στο Μπάσκετ. Kefalonia_News


Για 11η συνεχόμενη χρονιά το τουρνουά «Γ.& Μ. Βεργωτή» στο Μπάσκετ.


Για 11η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε το τουρνουά «Γ.& Μ. Βεργωτή» στο Μπάσκετ χθες Σάββατο το απόγευμα στα Κουρκουμελάτα και έλαβαν μέρος περίπου 130 παιδιά ηλικίας έως και 12 ετών από το σύλλογό Α.Σ.Κ., τον Ν.Ε.Ο.Λ. και από όλη την Λειβαθώ.
 




Στο τέλος της διοργάνωσης δόθηκαν στα παιδιά μετάλλια και ρίχτηκαν εντυπωσιακά βεγγαλικά. Εκεί ήταν ο  Αντιδήμαρχος  Σάββας Σάββαόγλου , ο οποίος είχε το «πρόσταγμα» της εκδήλωσης, ο αντιδήμαρχος Λειβαθούς Βαγγέλης Κεκάτος και ο αντιδήμαρχος Σπ. Ματιάτος.

Οι διοργανωτές ευχαριστούν την ΚΕΔΗΚΕ για την ενεργή συμμετοχή της στο τουρνουά αυτό.
 



















ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ