«Γ.& Μ. Βεργωτή» στο Μπάσκετ. Kefalonia_News
Για 11η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε το τουρνουά «Γ.& Μ. Βεργωτή» στο Μπάσκετ χθες Σάββατο το απόγευμα στα Κουρκουμελάτα και έλαβαν μέρος περίπου 130 παιδιά ηλικίας έως και 12 ετών από το σύλλογό Α.Σ.Κ., τον Ν.Ε.Ο.Λ. και από όλη την Λειβαθώ.


Στο τέλος της διοργάνωσης δόθηκαν στα παιδιά μετάλλια και ρίχτηκαν εντυπωσιακά βεγγαλικά. Εκεί ήταν ο Αντιδήμαρχος Σάββας Σάββαόγλου , ο οποίος είχε το «πρόσταγμα» της εκδήλωσης, ο αντιδήμαρχος Λειβαθούς Βαγγέλης Κεκάτος και ο αντιδήμαρχος Σπ. Ματιάτος.
Οι διοργανωτές ευχαριστούν την ΚΕΔΗΚΕ για την ενεργή συμμετοχή της στο τουρνουά αυτό.


















