Η Επιτροπή Αγώνα Λειβαθούς συμμετέχει στην πρωτοβουλία που έλαβε η Λαϊκή Επιτροπή Παλλικής και το Εργατικό Κέντρο ενάντια στην υποβάθμιση της υγείας.
Η συγχώνευση του Ματζαβινάτειου δεν αφορά μόνο τους Ληξουριώτες αλλά είναι γενικότερη πολιτική της συγκυβέρνησης και της Ε.Ε. που υποβαθμίζει την Δημόσια Υγεία προς όφελος της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης της Υγείας.
Η Υγεία πρέπει να γίνει υπόθεση όλων μας διεκδικώντας καθολικά Δημόσια Δωρεάν Υγεία χωρίς όρους και προϋποθέσεις για όλους. Απαιτούμε να σταματήσει κάθε επιχειρηματική δράση στην Υγεία.
Η Υγεία δεν είναι εμπόρευμα, είναι δικαίωμα.
Καλούμε όλους τους Λειβαθεινούς να συμμετέχουν στην τρίωρη στάση εργασίας και στην συγκέντρωση που έχει κηρύξει το
Εργατικό Κέντρο στης 8/1/13 και ώρα 11:30πμ.
Επιτροπή Αγώνα Λειβαθούς
.jpg)