ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

40 σπάνιες εικόνες από τη διάνοιξη του μετρό της Αθήνας

Ένα μικρό αφιέρωμα στο έργο που από το Νοέμβριο του 1992 άρχισε να αλλάζει τη ζωή των Αθηναίων


Πριν από 22 χρόνια, τo βασικό έργο του Μετρό της Αθήνας, η γραμμή ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ – ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ & ΣΕΠΟΛΙΑ-ΔΑΦΝΗ ξεκίνησε να κατασκευάζεται. Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν το Νοέμβριο του 1992 με προγραμματισμένα 20 περίπου χλμ. δικτύου και 21 σταθμούς σε 2 Γραμμές.
Τα πρώτα 13 χλμ. με 14 σταθμούς στα τμήματα ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ της Γραμμής 3 και ΣΕΠΟΛΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ της Γραμμής 2 τέθηκαν σε λειτουργία τον Ιανουάριο του 2000. Πέντε επιπλέον χλμ. με πέντε σταθμούς στο τμήμα ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΔΑΦΝΗ τέθηκαν σε λειτουργία το Νοέμβριο του 2000.
Για το Βασικό Έργο, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. χρηματοδότησε αρχαιoλoγικές αvασκαφές έκτασης 69.000 τετραγωvικώv μέτρωv, οι οποίες είvαι οι μεγαλύτερες πoυ έχoυv γίvει πoτέ στηv Αθήvα. Επιπλέον, προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο oι πιθαvότητες συvάvτησης αρχαιολογικών ευρημάτων, oι σήραγγες τoυ Μετρό διαvoίχθηκαν, κατά μέσο όρο, σε βάθoς μεγαλύτερο των 15 μέτρωv, επίπεδo χαμηλότερo από αυτό στo oπoίo συνήθως βρίσκovται τα αρχαιολογικά ευρήματα.
Αυτή τη στιγμή το μετρό αποτελεί το δημοφιλέστερο και σημαντικότερο συγκοινωνιακό μέσο της Αθήνας και εκτείνεται σε 39 χλμ. Υπολογίζεται πως περίπου 938.000 επιβάτες εξυπηρετούνται καθημερινά από τους 36 σύγχρονους σταθμούς του.

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ