Νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί η Παράκληση στην εκκλησία του Δραπάνου και στη συνέχεια η εικόνα, περνώντας πάνω από τη Γέφυρα Δεβοσέτου, έφτασε στην εκκλησία της Σισιώτισσας, όπου εψάλη δέηση. Από εκεί και με γοργό βήμα η πομπή προσπάθησε να ακολουθήσει το πρόγραμμα μέσω της παραλιακής, της πλατείας και με τερματισμό τον Άγιο Σπυρίδωνα. Δυστυχώς, όμως, η βροχή που άρχισε να πέφτει ανέτρεψε τα σχέδια και η πομπή «έκοψε» νωρίτερα στο Λιθόστρωτο για να φτάσει στον Άγιο Σπυρίδωνα, όπου έγινε νέα δέηση και στη συνέχεια προσκύνημα από τον κόσμο. Σε αντίθεση με τον χθεσινό Εσπερινό, ο οποίος ήταν σχεδόν «ορφανός» από πολιτικές παρουσίες, απόψε το παρόν έδωσαν η Βουλευτής του νομού, Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο Αντιπεριφερειάρχης, Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Δήμαρχος, Αλέξανδρος Παρίσης και άλλοι Δημοτικοί και Περιφερειακοί Σύμβουλοι. Την εικόνα της Δραπανιώτισας συνόδευσαν στην διαδρομή της η Φιλαρμονική της ΚΕΔΗΚΕ, υπό την διεύθυνση του Βασίλη Περλιγκίδη και αντιπροσωπεία του Λυκείου Ελληνίδων Αργοστολίου. Η εικόνα θα μείνει για προσκύνημα στο Αργοστόλι μέχρι τις 4 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα επιστρέψει στο Δράπανο.
Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015
Δεν επέτρεψε ο καιρός σήμερα το απόγευμα για να ολοκληρωθεί η Λιτανεία της εικόνας της Δραπανιώτισας στο Αργοστόλι,
Νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί η Παράκληση στην εκκλησία του Δραπάνου και στη συνέχεια η εικόνα, περνώντας πάνω από τη Γέφυρα Δεβοσέτου, έφτασε στην εκκλησία της Σισιώτισσας, όπου εψάλη δέηση. Από εκεί και με γοργό βήμα η πομπή προσπάθησε να ακολουθήσει το πρόγραμμα μέσω της παραλιακής, της πλατείας και με τερματισμό τον Άγιο Σπυρίδωνα. Δυστυχώς, όμως, η βροχή που άρχισε να πέφτει ανέτρεψε τα σχέδια και η πομπή «έκοψε» νωρίτερα στο Λιθόστρωτο για να φτάσει στον Άγιο Σπυρίδωνα, όπου έγινε νέα δέηση και στη συνέχεια προσκύνημα από τον κόσμο. Σε αντίθεση με τον χθεσινό Εσπερινό, ο οποίος ήταν σχεδόν «ορφανός» από πολιτικές παρουσίες, απόψε το παρόν έδωσαν η Βουλευτής του νομού, Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο Αντιπεριφερειάρχης, Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Δήμαρχος, Αλέξανδρος Παρίσης και άλλοι Δημοτικοί και Περιφερειακοί Σύμβουλοι. Την εικόνα της Δραπανιώτισας συνόδευσαν στην διαδρομή της η Φιλαρμονική της ΚΕΔΗΚΕ, υπό την διεύθυνση του Βασίλη Περλιγκίδη και αντιπροσωπεία του Λυκείου Ελληνίδων Αργοστολίου. Η εικόνα θα μείνει για προσκύνημα στο Αργοστόλι μέχρι τις 4 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα επιστρέψει στο Δράπανο.
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ