
Είχε γίνει θέμα ακόμη και στον προεκλογικό αγώνα με κατηγορίες ένθεν κι ένθεν. Η πλευρά του Χαράλαμπου Λυκούδη ισχυριζόταν ότι η βουλευτής δεν προχωράει θέματα του Δήμου επειδή δεν έχει καλές σχέσεις με τον δήμαρχο και την παράταξή του, ενώ η Αφροδίτη Θεοπεφτάτου το αρνιόταν κατηγορηματικά ανταπαντώντας ότι ουδέποτε προσκλήθηκε από τον δήμαρχο και αρνήθηκε να πάει.
Όπως και να έχει εχθές είχαμε την πρώτη συνάντηση ανάμεσα στους τρεις θεσμικούς εκπροσώπους της Κεφαλονιάς μετά την εκλογή της βουλευτή για 4η φορά στο βουλευτικό αξίωμα.
Η συνάντηση έγινε στο γραφείο του δημάρχου και συζητήθηκαν θέματα που έχουν να κάνουν με την εξέλιξη των έργων στην Κεφαλονιά αλλά και θέματα που απαιτούν συντονισμένη δράση τόσο από την βουλευτή όσο και από τους δύο εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ας ελπίσουμε αυτή η πρώτη συνάντηση να μην είναι και η τελευταία.
Σύνταξη/επιμέλεια: Κεφαλονίτικα Νέα