ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Επώνυμη καταγγελία από εργαζόμενη του Ενιαίου Αγροτικού Συνεταιρισμού.
























Ονομάζομαι ΤΖΩΡΤΖΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ και εργαζόμουν ως βοηθός λογιστή από 4 Απριλίου 2014 έως 30 Σεπτεμβρίου 2014 στον Ενιαίο Αγροτικό Συνεταιρισμό Κεφαλληνίας και Ιθάκης (ΕΝΩΣΗ).
Αναγκάστηκα να αποχωρίσω γιατί δεν πληρωνόμουν όπως όφειλαν. Το πόσο που μου χρωστάνε ανέρχεται περίπου στις 8500 ευρώ. Να σημειώσω εδώ ότι έχει κλειστεί ραντεβού με επόπτη εργασίες στις 30 Δεκεμβρίου 2015 μετά από μη εξόφλησή μου! Υπήρχε άσχημη συμπεριφορά απέναντί μου προσωπικά από τον διευθυντή κ. Θεοτοκάτο Σπυρίδων. Ενδεικτικό θα αναφέρω ότι με εξευτέλισε όταν ζήτησα κάποια στιγμή να πληρωθώ γιατί ήταν ο λογαριασμός της ΔΕΗ απλήρωτος και φοβούμενη ότι μπορεί να κοπεί, μου απάντησε ότι υπάρχουν και κεριά! Δεν επιτρέπεται κατ’εμένα πάντα να λέγονται αυτά και να σε κοροϊδεύουν κατάμουτρα επειδή είχα ανάγκη να πάρω τον μισθό μου. Με έφταναν στο σημείο να αισθάνομαι άσχημα επειδή ζητούσα τα αυτονόητα για κάθε εργαζόμενο. Έχω δύο μικρά παιδιά τα οποία στερήθηκαν πολλά το διάστημα αυτό και για αυτό παρακαλώ να πληρώσουν οι υπεύθυνοι για αυτό που έκαναν σε αυτά τα παιδιά. Ζω με την ελπίδα ότι θα δικαιωθώ και θα πάρω τα δεδουλευμένα μου! Παρακαλώ να γίνει δημοσίευση παντού για να μάθουν όλοι ποιοι είναι και τι κάνουν στους υπάλληλους τους! Ότι έκαναν σε εμένα ισχύει και για όλους τους υπαλλήλους που μέχρι πρόσφατα ήταν απλήρωτοι. Να γίνει έλεγχος άμεσα παρακαλώ. Θέλω να επέμβει ο εισαγγελέας, να μπορέσω να διεκδικήσω τα χρήματά μου με οποιοδήποτε κόστος, φοβούμενη ότι θα τα χάσω!
Βασιλική Τζωρτζάτου

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ