ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΤΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΑΝΟΣ





Στην διάρκεια της συνέντευξης που είχα στην ραδιοφωνική μου εκπομπή σήμερα δευτέρα 30 9 2013 στο βήμα του πολίτη με τον βουλευτή των ανεξάρτητων ελλήνων κ Κουίκ Τερενς μου ανέφερε ότι έρχεται στα νησιά Ζάκυνθο και Κεφαλονιά ο Αρχηγός του κόμματος  κ Καμμενος  Πάνος  λέγοντας μου ότι το μαθαίνω πρώτος γιατί αποφασίστηκε πριν μου δώσει την συνέντευξη έτσι και το πρόγραμμα του συνοπτικά είναι ότι
την τρίτη θα βρίσκετε στην Ζάκυνθο ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ Καμμενος
και  θα συναντηθεί με όλους τους φορείς του τόπου στην συνέχεια  το βράδυ θα αναχωρήσει μέσω Αγίου Νικολάου  για Πεσσαδα όπου θα διαμείνει και την Τετάρτη στην Κεφαλονιά για να συναντηθεί και με τους Φορείς της Κεφαλονιάς Αναλυτικό πρόγραμμα θα εκδώσει η τοπική οργάνωση των Ανεξάρτητων Ελλήνων  
ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ  ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥΣ κ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 
Ρεπορταζ Σακης Βουτος Δημοσιογραφος

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ